niedziela, 22 września 2013

Zestawik

Witam, witam i o zdrowie pytam! Jak się czujecie? Weekend spędzony mam nadzieję pozytywnie.
Ja właśnie wróciłam ze spotkania z przyjaciółmi. Pogadali, pośmiali się - I LOVE IT! Nie wiem co bym zrobiła, gdybym ich nie miała, naprawdę love2x. Cały weekend spędzony bardzo pozytywnie. Pogoda nie bardzo dopisuje, ale cóż się dziwić, już się nadchodzi jesień.Ostatnio byłam z moją Black M. na małych pogaduchach. Miejmy nadzieję, że nasze plany na weekend przyszły z wycieczką do Poznania lub Krakowa wypalą... Wierze, że będzie dobrze !!

 A co do jesieni, znalazłam kilka bardzo fajnych zestawów właśnie na tą porę roku.





Co myślicie o takim zestawieniu? Mi najbardziej do gustu przypadła skóra i bluzka na grubych ramiączkach z krzyżem. Jestem fanką właśnie takich nadruków na koszulkach.


A ten? Bluza w 100% wcelowana w mój osobisty gust. Uwielbiam "luźne" bluzy w tym kolorze są zajebiste.Jesteście zwolennikami takich butów? Ja szczerze mówiąc niezbyt, ale ujdą w tłoku. 


Wypowiadajcie się jak wam się podobają znalezione zestawy! Ja tymczasem idę pod prysznic, oglądnę jakiś film i do spania. 

Śpijcie dobrze! Dobranoc... 
Kiss, Klaudia. 



6 komentarzy:

  1. podoba mi się pierwszy zestaw ale drugi też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw numre dwa super na jesienna niepogode :)

    czy my siejuz obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaczęłam obserwować, zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Podobają mi się 2 zestawy, ale 1 jest moim faworytem ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.... oczywiści, zaczyna obserwować.
      pozdrawiam!

      Usuń
  4. oba zestawy świetne, w 1 najbardziej podobają mi się buty, a w 2 bluza :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń