czwartek, 19 września 2013

Dobry wieczór czy bardziej good night ? Moje zasypianie w ostatnim czasie jest straszne! Co przymierzam się do spania, to o czymś sobie jeszcze przypominam... w tym wypadku było to nie zamknięcie drzwi od domu (what's wrong with you?!) ale zamknęłam i jest git.
Oglądałyście serial 2XL? Mi się bardzo podoba... czy Wy też macie problemy z obżeraniem się w "smutnych" sytuacjach? Ja niestety mam i za to się nienawidzę, ale od pewnego czasu zaczęłam coś ze sobą robić, mianowicie zaczęłam ćwiczyć. Naprawdę nakłaniam was do ćwiczenia chociażby 40minut dziennie 3 razy w tygodniu. Myślę, że po miesiącu będą efekty !!! Także ja idę porobić brzuszki i radzę wam także spalić te zbędne kalorie :)



 Także życzę Wam miłej i spokojnej nocy i widzimy się już juutro.
Kiss K. :*

3 komentarze:

  1. Ja oglądam. Bardzo lubię ! Podoba mi się Twój blog... pisz częście ;];];];];];];!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Będę pisać w miarę możliwości.

      Usuń