czwartek, 19 września 2013

I znowu zacznę od tego że nie miałam czasu na wchodzenie...  Na photoblogu dostałam wiadomość z pytaniami, także odpowiem na nie tutaj. Jeżeli chcecie żebym napisałam o czymś konkretnym, to piszcie w komentarzach, chętnie o tym napiszę !

Jak masz naprawdę na imię? 
Na blogu jest napisane... mam na imię Asia, ale większość ludzi mówi do mnie Klaudia.

Ile masz lat?
W lutym skończyłam 20lat.

Byłaś gdzieś w tym roku na wakacjach, jak tak to gdzie?
Byłam u rodziny pod Legnicą i w sumie to wszystko. Planów było mnóstwo, a jak zwykle nic z tego nie wyszło. Mam nadzieję, że na następny rok będzie lepiej.

Masz rodzeństwo? 
Nie, nie mam.

Co się zainspirowało aby założyć bloga?
Od zawsze chciałam prowadzić bloga, ale nigdy mi to nie wychodziło. Miałam kilka, ale wszystkie są niedokończone... Myślę, że tego bloga poprowadzę jak najdłużej będę mogła.

Zrobisz jakieś zdjęcia, jak chodzisz ubrana?
Oczywiście, czemu nie.

Masz chłopaka? 
Taak, mam <3


To wszystkie pytania, które mi zadała jakaś dziewczyna, dziękuję bardzo... Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, pytajcie śmiało, ja na wszystko odpowiem.

Życzę miłego popołudnia Kochani...
Całuję was mocno muah.
Klaudia :)



1 komentarz: