niedziela, 11 marca 2012

(NIE) Tylko taniec

Czeeeść! Jak wam minęła sobota? Ja spędziłam ją na spokojnie z P, przy lazanii, frugo i dobrym filmie. Myślę, że dzisiaj coś wyjdę dopiero, spotkać się ze znajomymi, pośmiać się itp. Chciałam wam dzisiaj dodać jakiś outfit, ale nie mam żadnego pomysłu. Dzisiaj siedzę w dresach i jakiejś za dużej koszulce, bez makijażu i z rozczochranymi włosami. Zajadając się galaretką+bitą śmietaną, nie wygląda to tak jak chciałam, ale jest smaczne. Mam dwa zdjęcia z wczoraj - niema żadnego szału :)



A teraz może trochę o tym filmie który wczoraj oglądaliśmy z P. (NIE) Tylko taniec Film jest parodią popularnych musicali i filmów tanecznych, takich jak: W rytmie Hip - Hopu, Lakier do włosów, Step Up, Taniec ostatniej szansy, Rewanż, Flashdance i High School Musical. Obraz opowiada historię dziewczyny o imieniu Megan (Shoshana Bush), która poprzez taniec chce zrealizować swoje marzenia. Pomaga jej w tym uliczny tancerz Thomas (Damon Wayans Jr.). A ja zakochałam się w właśnie w Damon Wayans Jr. Kilka zdjęć :


Dobra już nie zanudzam Was. Trzymajcie się... Kiss

4 komentarze:

  1. Świetny blog :) będę zaglądać częściej :)
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadnij do mnie http://jandn-fashion.blogspot.com/ a poza tym super ciekawe notki

      Usuń
  2. moze byc ciekawy ten film do posmiania ;D

    OdpowiedzUsuń